torsdag 1 maj 2014

Vidare in i gestaltning och uppstart text

Efter delredovisningen har det känts både bra och förvirrat. Jag försöker att ta in alla förslag och referenser till att omarbetas till hur jag ska fortsätta. Jag har haft svårt att inte låta de två delarna att samverka redan från start, men vilket nu kanske kommer att göra det lite lättare, då de faktiskt ska föras samman. Men ser det inte riktigt framför mig ännu...
Jag har börjat att leta textreferenser kring dans och mer kring estetiska lärprocesser och jag funderar över vilken teori som kommer att binda samman mitt arbete?

Genom att läsa vidare om dans så tror jag att det ger ledtrådar till att forma fortsättningen på gestaltningen. 

Har som start gjort mig själv till fuldansare! Enjoy! Tack Simon för ref. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar